fredag 11 november 2011

Processen fortsätter ...



Och jag är inte alls laddad över uppgiften. Uppgiften som jag från början tyckte skulle bli så spännande ... Nu känns det trögt att komma vidare och jag känner mest prestation. Men jag tog mig i kragen idag på min pluggdag och gasade igång mig själv och lade in 5:ans växel. Mina tankar har liksom stannat av lite grann från förra gången. Hur kan jag koppla mitt skapande till Jean-Michel Basquiat? Jag valde att släppa den tanken och förkovrade mig i en bok om att måla med akryl. När jag bläddrade blev jag nyfiken på "toning".


Ok, allt på plats ... Pensel, pallett, färg, papper, vatten ...



Dags att börja ...


Jag följer instruktionerna i boken...



Och försöker dokumentera samtidigt ...




Hmmm här kändes det svårt ...

Puh, skönt att vara klar! Eller ska jag kanske fortsätta? Får se hur jag känner nästa gång :)

Mitt ugglesmycke som förra gången hade en central del glömde jag av
att ha med idag ...


Inga kommentarer: